دنیا دروغ است یا عشق ؟

خزان شده‌ام....كاش باران ببارد

love

 دلم گرفته، شاد نیستم، غمگین هم نیستم،

 

حرفی نمیزنم، نه اینکه حرفی برای گفتن نباشد!!!

 

نمیدانم از کجا باید شروع کنم

 

گوشی برای شنیدن نمی یابم

 

نه اینکه تنها باشم! نه !

 

دورو برم پر است از آدمهای خوب و بد

 

به دوستای خوبم که میرسم

 

انقدر شاد میشوم که دلم نمی آید با حرفهایم فضای 

 

دوستیمان را ابری کنم

 

به آدم های بد که میرسم 

 

  درد دلهایم از یادم میرود

 

سکوت و گریه و درد  

 

 برای تنهاییم است و فقط میتوانم برای تنهائم درد دل کنم

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:,

] [ 11:36 ] [ مريم ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه